۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۲۳:۴۷

دادستان زنجان :

سرقت و مواد مخدر در صدر جرایم زنجان قرار دارند

  سرقت و مواد مخدر در صدر جرایم زنجان قرار دارند

زنجن-دادستان زنجان گفت: سرقت و مواد مخدر در صدر جرایم استان زنجان قرار دارند و سارقینی که از زندان آزاد می‌شوند باید به پلیس تخصصی اعلام شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محسن کرمی روز شنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: عمده سرقت‌ها در زنجان سرقت از ویلا باغ‌ها، مزارع و ساختمانهای نیمه کاره است که در این خصوص نیازمند یک تفسیر اساسی هستیم اولاً اینکه این ویلا باغ‌ها مجازند یا غیر مجاز و در بافت روستاها قرار دارند یانه؟

وی با بیان اینکه باید به سمت تجهیزات بازدارنده در مرحله قبل از وقوع سرقت و بعد از وقوع برویم چرا که برخی سرقت‌ها در حوزه جرایم اقتصادی تعریف نمی‌شوند و اصولاً کشف سرقت‌ها و کلاهبرداری‌ها سخت است، لذا رسانه ملی با تولید محتوا و هشدار در خصوص سرقت و کلاهبرداری در پیشگیری از وقوع این جرایم همکاری نماید.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه سرقت و مواد مخدر در صدر جرایم استان زنجان قرار دارند افزود: سارقینی که از زندان آزاد می‌شوند بایستی به پلیس تخصصی اعلام شوند و برای این کار نیازمند ساز و کار مناسب و به کار گیری سیستم هستیم.

کرمی اظهار داشت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی که بخشی از بسترهای وقوع جرم است نیازمند مداخله اداره بهزیستی هستیم آن‌هم مداخله همراه با تحول و اثر گذاری

وی ارائه راهکارهای مطلوب و عملیاتی برای کاستن از سرقت‌ها و جمع آوری معتادان متجاهر مهم اعلام کرد و افزود: در بحث مبارزه با جرائم نباید درگیر بودجه بود.

کد خبر 5356138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha